10-01-28 snöstorm

Sjuk dag. fyfan vad mycket snö det är!
imorse stod jag och tobias och skottade fram bilen i typ 30 min och det kom bara mer och mer snö hela tiden. fyfan för sverige, skulle inte tacka nej till typ thailand eller något annat varmt land just nu.

hade en liten lektion på nola i slutet av dagen idag och när vi hade suttit och väntat en timme på att lektionen skulle börja ringer anton och säger att lärarna har info för individuella valen= inggen lektion. Hade alltså kunnat gått hem klockan 1. Men då gick jag och carro ner på stan en liten stund. köpte lite småskit, lägger ut bilder på det sen.

nu ska jag springa till nola för träning i tre timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0