aloe vera party

Kom nyss hem från en heldag med emelie. Fixade kyckling och ris till middag och sen bar det av till aloe vera party hos sara. Köpte hem tre "dunkar" hah. dom ska tydligen göra livet bättre. Det är en dryck som man dricker en gång per dag och den ska tydligen rena kroppen och göra en till en mycket gladare och piggare människa. Och det låter ju ganska bra med tanke på mina depritionsperioder. Allt låter så bra när do presenterar produkter sådär så man vill bara köpa hem alltihop! Sedan att man fick 90 dagar på sig att lämna tillbaka produkten om man inte märkte någon skillnad var ju inte helt fel heller, eftersom produkterna inte var det allra billigaste. Så vi får se om jag blir en gladare människa famöver. haha.
Det var en mycket trevlig kväll iallafall men mycket skratt och trevligheter.

Emelie och jag tänkte hinna mer att klippa henne och sätta i mitt löshår + klippa också men som vabligt finns det mindre tid än vad man tror.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0