onsdag

Halvslapp dag. åkte hem istället för att vara med på gympan, var så himla trött och skulle haft träning senare. så kom hem, däckade i soffan och sov i typ två timmar. skulle egntligen ha tränat en sund med petra idag men det känns ungeför som att jag håller på bli sjuk så därför stannade jag hemma och sov en stund till. vi kör hårt imorgon istället!


så blev håret. blond är jag nu iaf!


Ikväll hoppas jag på myskväll med min älskade pojkvän. 11 hela månader med honom idag, underbart! <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Filmen går inte att se :(

2010-01-13 @ 17:43:04
URL: http://petragerzen.blogg.se/
Postat av: Lillan

grattis blondi:)

2010-01-13 @ 18:57:00
Postat av: Storasyster

Stackars Nettan! jag tror det där med duett blir skitbra!!! :):):):):):)

2010-01-16 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0