carro, träning och klippning

kommit hem från skolan nu och carro och jag sitter och har nyss betällt hem löshår till emma som ska sättas in på måndag.

En sak som jag har tänkt på är att alltid när jag sitter på bussen sitter jag och stirrar på personer som sitter framför mig, eller mitt emot. endera kan jag sitte och stirra i håret eller bara någonstans på personen. jag gör det inte med flit men det blir bara så. ibland tänker jag inte ens på att jag stirrar utan mina tankar är någon helt annanstans. och sedan när personen man stirrar på kollar tillbaka känner man sig som världens mest störda person. så om jag någon gång skulle stirra på er på bussen är det inte för att jag är konstig eller så, det är bara för att jag helt enkelt är jäkligt trött när jag åker buss, speciellt på morgonen.  själv skulle jag bli irriterad om någon skulle sitta och stirra på mig. HAHA.
 
började skriva detta inlägg när jag kom hem från skolan så det är därför det blir så konstigt. carro och jag gjorde iaf våfflor och det var asgott! nu har jag nyss kommit hem från nathalie där jag klippte hennes två systrar, sandra och lilla tindra. hade också träning tidigare och det gick verkligen SVINBRA

bjuder på ett videoklipp från träningen, allt ser lite konstigt ut eftersom vi håller på ändra men det går framåt! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0