10-01-26 äntligen hemma

nu kom jag nyss hem från träningen. det känns verkligen att det är mycket träning denna vecka. träning imorrn, torsdag , fredag + fredagkväll och tävlingen på lördag. jobbig vecka.

Men iaf så skulle jag shoppa idag men det var emelie som hittade grejer istället. När man ska handla massa är det alltid alla andra som hittar saker och inte en själv. då står man där och grinar över att man har en misslyckad dag. 
Var på jakt efter nitar att pimpa min svarta tråkiga väst med, tänkte starta upp ett litet projekt. tyvärr var allt utom galleriorna stängt eftersom vi kom ner på stan så sent så det blev inga nitar. tänkte även att jag skulle få shoppa lite på pagoni, är sugen på nya smycken men det blev inte heller av. :(


Kom på att jag inte ehöver grina idag för jag köpta ju faktigst en väldigt fin sak till mig och tobbieee, kan tyvärr inte avslöja vad, då blire inge bra. hih

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart ska ni tävla?

2010-01-26 @ 23:49:29
URL: http://raskaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0