fredag

Helt onödig dag idag. försov mig fett imorse. ville bara ligga kvar med tobias i sängen och mysa!
åkte till skolan och åt lunch och sen kom carro på att hon skulle tatuera sig så vi åkte ner till big street där det var ett begränsat antal gratis tatueringar, eller dom tog väl in så många som dom skulle hinna under dagen eller något. Det var förbannat onödigt för hon bestämde sig för att tatuera sig nästa fredag istället hos Zid.
gahhhh, jag vill också vara 18 och göra min tauering men jag SKA verkligen göra den hos zid och då är det bara att vänta. undra hur mycket min mamma tycker om mig när jag kommer hem med den, hon är nog en av världens människor som är mest emot tatueringar, ändå har hennes karl flera.. Det är fasen inte lätt att vara liten, det är en sak som är säker iallafall.

jag och emelie fick ner på max och åt middag och sen åkte vi till henne och gick ut med hundarna och färgade också på hennes rosa slinga. jag är aldeles rosa om händera nu, väldigt fint!..

Ikväll snackades det om lite vin och gjejer men vet ej hur det blir. annars lär jag umgås med min man. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0