godkväll.

Sitter och halvpluggar, eller tobias tror att jag gör det men jag tar en paus lite nu och då. eller typ hela tiden. haha. Han sitter också och pluggar så jag får roa mig på egen hand.

nu ska jag måla naglarna mörklila. känner att jag har gått in för att måla naglarna nu. det är roligt med lite färg i tillvaron, hhaha. nejmen, men det är mysigt med lite färg.

gillar mitt lockhår, har inte plattat sen i torsdags. det dryga är att jag måste köra med volumaster för att det ska få ett fiint fluff och se bra ut. märker väl hur lång tid det tar innan jag tycker att det är fult.haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mörklila är snyggt på naglarna, men paus behöver man ju pluggar man för mycket går det till sist inte in

2010-01-10 @ 23:20:14
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0