hårfix

Gjort det i håret nu, på mig själv. haha. Kan ju säga att hms blekning dög lika bra som vilken annan hemmablekning som helst, men skulle verkligen ha behövt en silvertoning vilket inte fanns på de frisörsalonger som hade öppet idag. jag går inte utanför dörren innan jag har den där silvertoningen i håret! sedan gjorde jag en stor tabbe efteråt också men det är för pinsam för att skriva om här. haha, hoppas ingen märker något bara..

Blev lite brun utan sol också, känner mig så blek här i vintermörkret. fattas bara på den här dagen att jag blir orange av dom. vet absolut inte om just dom där är bra men allt är väl till för att provas. och klagas på. haha, nejmen..
och älskar min nya plattång. den är så söt och piper lite nu och då. love it!

Kommentarer
Postat av: Lillan

tabbe?:P vad för tabbe? XD duuuu o din plattis ahhah :) sött

2010-01-04 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0