idag är jag poositiv


 sitter och kollar på tabitha´s salon takeover. helt sjukt hur äckligt det kan vara på vissa salonger. och fult. ofta man lägger feta stenar under en shamponeringsstol om den har gått sönder?

jag är så himla glad över att jag valde att gå frisör. även fast man bara vill spy när man står där i salongen och tränar clipslockar, vågor, parmanent osv så är det något som man verkligen får igen senare i livet. Övning ger färdighet, stämmer verkligen. tur jag är så envis, annars skulle jag aldrig pallat! nu är iaf hälften gjort och till hösten blir det praktik, ett helt halvår på salong. och efter det är det ju bara sista halvåret kvar och sudenten, längtar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0