imorgon börjar skolan igen, taggad?

sitter hos älski och försöker få till något snyggt som nathaliiiie kan ha som banner på sin blogg. men jag har inge bra bilder och allt blir bara fel. därför tror jag att jag ska lägga ner nu och försöka mig på det återligen imorgon.

idag har jag varit väldigt duktig, eller igår också för den delen. storstädade hela mitt rum igår, grundligt. haha. nejmen, dammsugaren och dammtrasan stavas det så? åkte fram iaf. det blev mycket vackert. det är så skönt att gå och lägga sig med ett städat och fräscht rum, man känner sig till och med mer fräsch själv. på det blev det lite doftljus tända när jag och tttobias skulle sova. myyysigt!
anledningen till att jag har varit duktig idag är att jag har tvättat. jag har tvättat all min tvätt. och hängt in i torkskåpet. och hängt upp i lägenheten. jag ville inte ens lämna tvättstugan när tvättiden var slut. hah. tog en dusch med inpackning och rakade benen och så efter, så skönt att få bort pälsen. haha, skoja. men det var skönt iaf. hann med att se gustav mellan tvättarna också, den är söt.
sen åkte jag och tobias till min maaami och åt och där målade hon mina naglar röda med mitt nya nagellack som är betydligt snyggare än det andra jag har. jag kan verkligen inte måla min högra hand, det blir seriöst otroligt fult. man känner sig sjukt handikappad när man inte kan göra det själv. tycker det är skitsnyggt med svarta kläder och röda detaljer, därför kör jag på det imorrn. nu ska jag sluta skriva för det här inlägget var lite jobbigt babbligt, hahaaaa.

föresten så har jag sovmorgon imorrn, 11.45 börjar jag. hoppas det inte är så kallt för jag tog min kalla jacka.

guuuud vad tråkigt inlägg, bjuder på en gammal egobild. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0