krull var det ja.

idag var det en väldigt slapp dag. fick tröjorna som vi ska ha på kundpassen, en vanlig svart t-shirt med texten " hantverksprogrammet frisör" bak på ryggen i silver. helt okej. och efter den lektionen slutade vi, tio över elva.

något som stör mig så otroligt mycket är gamla kompisar, ex osv som totolt beter sig som man inte känner varandra överhuvudtaget. man går emot varandra, ser att den andra ser en och precis när man möts kollar personen bort. det är helt okej om det händer någon gång, det finns gånger man verkligen inte ser personer. men när det händer fyra, fem och sex gånger..
man behöver inte vara bästa vänner, men man behöver väl inte heller ignorera? det kan väl ändå inte vara så jobbigt att trycka fram ett litet hej och möjligtvis ett leende. jag kan bli väldigt osäker om man ska säga hej eller inte till personer som man inte har umgåtts med på ett tag dvs som man har tappat kontakten med. ofta när man möter någon sådan kollar personen ofta i taket eller ner i golvet eller någon helt annanstans och det blir jag jäkligt irreterad över, speciellt personer som man tidigare har stått nära.

kör på naturligt krull idag, hah.

Kommentarer
Postat av: Sandra Skarin

du passar fint i krulligt hår:)



men guuud jag förstår precis hur du menar, därför försöker jag alltid heja på alla,fast ibland blir det ju ändå inte så.det är ju bättre att säga ett hej för mycket än ett för lite!

2010-01-08 @ 18:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0