lördag

God morgon!
Fattar inte hur man kan vara så trött , även fast man sover och sover vaknar man alltid upp trött som bara den. vaknde av att tobias låg och kollade på mig och smekte mig på kinden. den pojken är bra söt ibland! :)

Idag vet jag inte vad som händer. emelie och jag snackade om att att jag skulle klippa henne och att hon skulle sätta i mitt löshår men nu upptäckte jag att dom har skickat 40 cm långt hår i 5 förpackningtar och den 6e är 50 cm och alla skulle vara 50 cm. så jäkla irriterande. Jag kollar alltid en sista gång innan jag beställar att allt är rätt, så det kan inte vara det heller. vet inte om jag ska orkar skicka tillbaka dom eller om jag går och är onöjd för att håret är för kort i typ 3 månader.. känns som att man vill vara nöjd när man väl beställer.

Det känns verkligen inte som lördag idag. Det känns som en tråkigt grå söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0