min tumme kan dö!!!!!

Dagen gick faktigt snabbt. samhällskunskapen känns roligare än vad jag tänkte att den skulle vara. teckenspråket börjar bli bra. fick träffa mina små efterlängtade flickor, det är så mycket man har att prata om när man inte har träffats på ett tag. grymt skönt känns det att det är fredag imorgon!

efter skooolan blev det träning med petra, gjorde om vår duett. när vi körde till musik sista gången fick jag staven på toppen av tummen och jag dog ganska hårt.. har fan aldrig haft så ont när den har åkt på tummen någon gång förut och det kan den ju göra lite nu och då. skador ska alltid drabba mig inför tävligar..


älskar att jag börjar bli blondie. älskar min plattång. älskar mina skor.

Kommentarer
Postat av: Sandra Skarin

hej vad läser ni om i samhällskunskap?

2010-01-08 @ 18:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0