onsdag

Var aldeles för trött imorse och tog därför en sovmorgon på ca 1 timme. sen när jag kom till skolan runt kavrt i tio fick jag reda på att vi inte hade någon samhällskunkap och hade därför kunnat sovit i typ två timmer till.
var med på idrotten idag och det var styrka, kände mig duktig som bara den! alltid skönt att träna.
 
och efter det var jag och mamma och kollade på en lägenhet som är mitt emot där vi bor nu. förra gången flyttade vi bara över gatan och nu om vi får den här lägenheten flyttar vi tillbaka över gatan igen, samma våning där vi bodde men mitt emot den lägenheten. den var fin men får bara mindre och mindre rum för varje gång vi flyttar och det är synd på något sätt eftersom man inte kan ha så mycket saker där utan att det ser ihoptryckt ut. får typ plats med sängen, byrån med tvn på och hyllan som jag har nu.
tyckte verkligen om den. spännande att se om vi får den eller ej.



http://www.erasweden.com/sv/Maklare/Ornskoldsvik/Objektlista/Objektpresentation/?GID=OBJ12498_1023478501

Nu ska jag skriva raklamanalys som ska redovisas imorgon, verkligen roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0