Söndag

Det blev partaj igår i gullänget. En mycket trevlig kväll med bra folk måste jag säga. Alla var goa och glada. Tyvärr slutade den lite tvärt och lite dåligt. Åkte hem runt två, men sen hörde tobias av sig och han var över gatan så gick över dit en stund för lite hockeyspel, älskar "snurr-taktiken" och den funkar som fan! haha.

Kan inte bjuda på någon fin bild från igår eftersom jag glömde kameran där jag var. Lämnade den på en stol vid dörren, lite klantigt av mig. och sedan glömde jag cider i emelies väska. Ni hör ju bara vad glad jag var. hah.

Idag mår man som man förtjänar. Bakis som bara den imorse, kändes som jag höll på spy och knarkade alvedon och vatten. Efter några timmars vilan åkte jag och klippte tobias mormor, hon är så söt. Och efter det var det träning.
 Nu väntar på kyckling och ris nu som pappa håller på tillaga, han är bra duktig ibland.

Ska nog umgås med min älskling sen, älskar dig gullunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0