söndag

har inte riktigt hunnit skrivit här på ett tag. tränade en stund idag, både på michaeljackson och duetten. det börjar dra ihop sig nu. vi skaju ev visa upp dansen på invigningen på tävlingen så tränar fortfarande på den. tävlingen är den 30 januari och det är väldigt snart.. åker på onsdag och kommer hem på söndag men det gick bra idag på träningen med duetten så känner mig ganska lugn, känns skönt att inte känna stress över tävlingen och jag tror att min tumme kommer må ganska bra över att vila några dagar, dock vet jag inte om jag kan ha tävlingsdräkten, kanske har blivit för tjock? hah.

Efter träningen åkte jag till min moster och klippte henne och åt också där. kom hem runt halv 8 så har inte hunnit göra så mycket mer. Måste nog gå och se så jag har några kläder att ha på mig imorgon!

lite old bild på petra och miiiiiig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0