staaaaaan

Sitter hos mamma nu med thomas dator så tyvärr blir detta inlägg tråkigt och utan nån bild eftersom jag inte har några bilder här. fyfaaaaan vad kallt det är ute, höll på dö av köldskador när vi gick upp för den lååånga backen upp til henne. det blev inget inhandlat idag men la undan ett antal saker. En kavaj som jag inte vet om den var snygg eller ej, en mysig lurvväst, ett par örhängen på vero moda och hittade också en klänning som skulle vara skitnsygg till ett par svarta tights på MQ. tyvärr var det någon tråd som hade gått upp och den hade typ blivit förstörd så det var inte värt. kunde inte köpa något heller eftersom tobias hade varit snäll och snott mitt kort. bläblä, så nu ska jag tvinga upp honom tidigt imorgon och även tvinga honom att gå på stan med mig. HAHA!

ikväll blir det att vara med jessica, vet ej vad vi ska göra men det blir säkert trevligt. längesen jag träffade bara henne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0