taggggggggad

Känner mig grymt taggad inför fredag. har redan börjat fundera på kläder.
Eftersom vi har fixat lokal och så nu så får vi ju ha skor innomhus= invigning av mina nya skor!! & renarama himmelriket.
 
Mina skooor. dom är så jäkla mycket snyggare på och i verkligheten. till ska jag ha en svart långärmad lång tröja och ett par snygga strumpbyxor, endera lite tunnare svarta, kanske lite blanka, eller helt genomskinliga. får se vad som blir snyggast. Till det har jag tänkt mig rött nagellack och bh och snygga smycken. Tycker det är så himla snyggt med svarta kläder och rött nagellack!

känner mig överglad. haha

Kommentarer
Postat av: elin pehrson

skitsnygga skor måste jag säga! :)

2010-01-31 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0