update

Måste föresten säga att jag kommer dö imorgon eftersom vi blir tvungen att ha våra nya tröjor på alla kundpass framöver. eftersom skolan är så kall fryser man ihjäl typ tio gånger per dag. come on, en t-shirt!!!
Och jag hade nästan glömt bort att det är egenhårvård imorrn. har typ ingen aning om vad ska göra förutom att jag vet att jag vill ha bort mitt orange/gul/guldiga hår!

Måste också påminna om att jag och mina kära vänner säljer löshår till väldigt bra pris. håret kommer från http://www.rapunzelofsweden.com och det är faktigt väldigt hållbart. vi sätter också in håret om man så önskar. Hör av er till mig om ni är intresserade, lämna en kommentar eller ring eller något! :)

kanske inte världens bästa bild men löshåret på kommer iaf från rapunzelofsweden.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0