Det jag har älskat

Gud vad trött man kan vara. Somnade tidigare till top model och sov i några timmar. Det programmet är sjukt bra och roligast är det när dom får göra make over.

Har ätit nu, det blev lite fryst färdig mat. lätt och bra! Nu ska jag leta lite drillmusik, för snart börjar allvaret och mitt och petras sommarjobb åt föreningen (Vi ska bl a koreografera solo/duettprogram). Så jävla roligt, har glömt bort hur mycket jag egentligen älskar sporten när det är roligt. Kom ihåg förut då jag stod ute och tränade från det att jag vaknade på morgonen till det blev mörkt på kvällen. Det var verkligen det jag levde för i 8an/9an. fyfan vad härligt det var, saknar dom tiderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0