Lördag

något som jag inte fattar är hur folk som bliir bakis och spyr efter varje fest tillfälle ens orkar dricka. Var ju på fest hos malin igår, kvällen var riktigt skön. Imorse när jag vaknade hade jag världens jävla huvudvärk och mådde illa som ett svin. Fyfan, låg död i tobias säg till typ tre då jag blv upptvingad för att åka och jobba. Det blev bättre med mat i magen iaf. Jobbade med jessica idag och det var riktigt roligt att träffa henne. Fick jobba imorgon också mellan ett och sju, även då med jessica.

Nu ska jag iväg till petra för att jobba för drillen. sover där också så det lär bli att vara vaken många timmar inatt. Det gäller att klämma in allt som går!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ELIN! du måste höra av dig, astron är paj! vi ska i alla fall träffas hos hannah klockan 21.00 om hannah inte kommer hem ännu tidigare men då hör hon av sig.för det är sjuuuukt mycket som ännu är oklart!

2010-07-25 @ 13:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0