onsdag

Hej på er! den här dagen har varit så jävlig . igår skulle jag boka tid i tvättstugan till idag så att jag skulle hinna tvätta innan vi äker iväg. men då hade pappa tagit med sig nyckeln till bokningsploppen till farmors stuga. så då tänkte jag, aaaokej men jag chansar väl och går ner dit idag vid 12 men då var den såklart upptagen. Så nu har jag massa skitiga kläder liggandes i en påse som verkligen skulle behöva blir rena.

Duschade och gick sen på banken eftersom jag ine kunde logga in på nordeas lönegrejs hemifrån men det var tydligen redan fixat allt det där fasten det stod hemma att det ej funkade.

Såå nu ska jag till tobias och tvätta eller nått. men först packa ihop alla saker inför imorgon. för då drar vi iväg till östersund och yran!! wohoooo. dock ska det bli regn.. men vi får vara glada och göra det bästa av situationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0