lördag

Orkar inte lägga in några bilder nu från studenten, dom finns på fejjan.

var hos tobias hela dagen igår och firade honom. vid 9 åkte jag och träffade sandra och vi var i stan och drack en hel del vin. tobias kom till mig och sov men han stack lika snabbt imorse för han skulle hem och fixa sig inför balen. jag skulle göra en balfrisyr på en tjej.
Nu regnar det. tycker synd om alla tjejer för frisyrerna och även alla killar som får krulligt hår. hähä.
Saknar att rå om min fina pojke, har bara blivit snabbtittar hos varandra känns det som eftersom förutom att han varit ute har det varit mycket med klippningar och annat för mig. skönt att det snart är över.


Nu blir det duschen och sedan till balen och knäppa kort på alla fina människor med carro och ikväll blir det något slags mys med cia och kanske också flickan från sidensjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0