Najs dag

skulle gå till villa med nathalie och sola men det blev istället att vi la oss i örnparken och stekte en stund, men hann inte ligga där så länge eftersom nathalie skulle gå och lära sig kassan där hon ska ha sitt sommarjobb.
Jag gick därför hem men stannade till på pagoni på vägen hem och köpte material för att göra några fina pärlarmband. Visar senare när dom är färdiga.
när jag hade varit hemma en stund kom nathalie och då lagade vi mat som vi sen åt ute på balkongen. Så härligt att sitta mitt i stan uppe på en balkong och kolla på alla människor som går förbi.
Kom nyss hem från lite träning med dom bästa tjejerna och jag sträckte mig i ljumsken. nu blir det bara till att hitta någon som kan massera bort det, kan man föresten massera bort en sträckning? hehe

Såhär såg jag ut idag. Magen ser jävligt bullig ut och det kan tänkte komma fram till med första bilden är att jag måste bli fit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0