torsdag-struligt inlägg

Sommarlov nu, känns underbart!
Satt vid villakiosken i ungefär en och en halv timme med frisörlärarna och ettorna som bjöd på fika.
Sen gick carro och jag och hämtade ut mitt löshår och vandrade runt på stan en stund.
Köpte studentpresenter till tobias.

Åkte sen till nathalie för att styla henne inför hennes avslutningsmiddag så fixade naglarna, håret och sminket.
Hon blev sååååå fin! bild kommer sen när nathalie skickat eftersom min kamera dog.

Efter gick jag på stan med syster och mamma för att dom skulle också köpa en studentpresent till t och sen gick vi på subway och åt.

efter det övningskörde jag till mamma för att hämta löshåret mitt och fan vad bra det känns!

nu har jag suttit i några timmar och lidit men nu är äntligen håret fastsatt. ska duscha med silverschampo nu så löshåret också blir kallt och sen ska jag klippa in det lite. bild kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0