Torsdag

Fyfan vilken dålig dag det var igår, därför skrev jag inget mer. gick och la mig astidigt för att jag var på så dåligt humör + att jag var död i kroppen. 

Idag var det jävligt härligt att jobba, klarblå himmel hela dagen.

Nu ska jag sova en stund för att kunna hålla mig vaken ikväll och för att vara pigg imorgon.
På tal om imorgon.. vad ska alla göra? Det verkar som att typ alla ska till ulvön, där brukar det ju vara mycket folk och dit tyckte också sandra att jag skulle följa med.
är ledig imorgon och då ska jag iallafall till åviken och äta med nathalie och hennes familj+ simon, mamma, tomas och fam Häggström och sedan får vi se vart vinden bär oss. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0