gårkvällen

åhh, känner att jag inte har varit så aktiv här på slutet och det beror på att det har varit fullt upp ungefär hela tiden. igår kom nathalie hit och vi fixade till oss lite smått men eftersom jag kom hem ganska sent hann jag inte tvätta håret och göra om sminket så jag var ganska skabbig. hehe.. efter en stund kom några till och det blev en mkt trevlig vinkväll med kortspel och så. stack ut ett tag och kom hem runt halv 4 och började städa bort alla burkar, så himla bra val. hade inte orkat göra det idag. det är så jäkla drygt att städa dagen efter. vaknade halv 2 idag, den sömnen behövdes kan jag säga!

ohh, sedär.. det funkar att ladda bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0