impulsshopping

Skoldagen gick snabbt. Provet gick ungefär som väntat.  Åkte ner till stan efter skolan med carro och cia, kan vi älska impulsshopping? vad jag köpte visar jag sen. Kan avslöja en sak och det var en korv utanför gallerian!

Var in på h&m och kollade in "the garden" kollektionen och jag måste säga att jag blev riktigt besviken. visst, kläderna var luftiga och söta, fina på sitt eget lilla sätt men jag var beredd på att kläderna skulle vara täckta av knalliga och starka färger och då kan man bli lite besviken att det var annat än man hade föreställt sig. Dom hade nästan lite bleka färger men dom var helt okej fina ändå.
La iallfall undan ett linne som jag var osäker på då det var lite lite för stort och lite genomskinligt.

Kommentarer
Postat av: Sis

Men det ær ju "inne" med bleka och ljusa færger i vår/sommar ju.

2010-03-26 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0