Kväll

Nu har jag nyss kommit hem från sund där jag var och klippte lite under kvällen. Dom blev så fina så!

Jag måste verkligen börja packa nu. jag tänker inte ta med mig massa kläder.. underkläder, något att sova i, schampo/balsam, tandborste, linne, smink, PLATTÅNG och spray??? och sen ett par leggings att ha till mjukiströjan i klubboverallen och mjukisbrallorna som hör till kan få hoppa i väskan också. har jag glömt något viktigt och nödvändigt? hmm..

föresten, emelie var jättesöt och lät mig låna hennes mobila bredband under resan. tack älskling! Så jag håller er uppdaterade, lita på det! hehehehhh


Kommentarer
Postat av: Emelie

varsegod gumman, allt för dig. ;)<3

2010-03-19 @ 04:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0