måndag

godmorgon! åhh vad jag har sovit skönt inatt. somnade till filmen bruno igår, den var typ sjuk, haha. somnade iallafall och vanade sen typ klockan fem och kom på att jag inte sett klart den, så såg dom ynka 10 min som var kvar. vaknde för ca 30 min och nu sitter jag i sängen med datorn i knät. Måste nog upp snart, ska till tobias och formatera om datorn. den är störd, har säkert tusen olika virus på den´och nu funkar ingenting känns det som. kommer knappt in på några sidor och msn går knappt heller att logga in på.  Jag får typ nått fel då det tar mer än 10 sek att komma in på en sida så hinner med ett antal aggritionsutbrott per dag. hehehhh.

Måste duscha också kom jag på så det här kan nog ta sin lilla tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0