otrohet

Måste bara få uttrycka mig ett ögonblick.

Något som jag verkligen hatar är otrohet. Speciellt killar/tjejer som är otrogna under upprepade tillfällen men ändå stannar kvar hos sin flickvän/pojkvän. Jag fattar inte hur man kan leva med ett sådant svek, förhållandet är ju då uppbyggt på en stor lögn! Man måste ju ändå ha ett samvete kan man tycka. jag blir så äcklad när jag tänker på det. Tänk er att er partner har legat med någon annan och ändå har mage att ha sex med dig(Menar inte att det bara är sex som man kan ta som otrohet men ni fattar). Om jag skulle få höra av någon att min pojkvän varit otrogen skulle jag INTE bara låtsas som att allt är bra och blunda för verkligheten utan ta tag i saken. Vet inte hur jag ska uttycka mig men ni kanske fattar hur jag menar. Hatar när man ser otrohet men det ändå inte lägger av.

Kanske bara ska säga att detta har ingenting med mitt eller någon annas förhållande att göra utan det är bara en åsikt och tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0