söndag

Måste bara få er att tycka lite synd om mig. Vaknade ganska tidigt, runt 10 och tänkte åhh vad skönt, jag mår bra. låg kvar till vad jag trodde var 20 i 1. hade glömt att ställa om klockan eller trodde rättare sagt att mobilen skulle ställa om sig automatiskt och anette ringde och frågade om jag skulle på årsmötet med drillen. det skulle jag ju, så klev upp och huvudet blev helt plötsligt 10 kilo tyngre. tog mig igenom mötet helt död och såg tyvärr också lika död ut. haha.

Kom hem för ca 45 minuter sedan. gruvade mig för att kliva ur anettes bil för att jag visste vad som väntade hemma. Det var mycket stökigare än jag kom ihåg och jag möttes även av en öppen balkongsdörr. Vem glömmer att stänga en balkongsdörr?haha. Det var kallt och jävligt och jag ville bara dö av för att det var så stökigt.

Nu ska jag unna mig själv lite mat och kanske också något gottigt. en fin pojke kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0