söndag

Hejsan!
Idag har det varit slappt. vaknade runt 12 tänkte åka runt med någon av mina föräldrar på olika affärer under dagen men fick dissen av båda två. det är inte lätt att vara ungdom idag inte.. Tobias var ute och jobbade med projektarbete så fick inget sällskap av honom heller. Eftersom bussarna INTE går på söndagar kunde jag inte ta mig in till stan heller och hälsa på emelie på sjukhuset. Tobias mamma skulle till svartby till petra så då tänkte jag att ag skulle åka högland och hämta min nya drilloverall, men då var såklart inte annelie där så det sket sig. Resten av dagen har jag inte gjort någonting förutom varit på en arbetspresentation med forever ikväll. Invigde min jeansjacka på vägen dit, GE MIG SOMMAR förfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0