usch

Något som hände mig idag blev jag riktigt irriterad över..
Jag skulle ta bussen till emelie för att låna hennes saxar och umgås med henna en stund. skulle ta en buss som gick 15.45 som också skulle gå in i hörnett så jag slapp gå typ 10 mil (överdrift). så jag gick ner til örnparken och klev på en buss mot domsjö. när den hade kommit till rondellen vid konsum och körde förbi där tänkte jag att den kanske skulle köra in i hörnett på tillbakavägen. men sen när den kom till vårby, sista hållplatsen sa busschaffisen " och vart ska du då?" jag bahh " ehhhh.. ehhh.. jag tror jag har tagit fel buss". det jag fick göra var att gå över gatan och stå där och frysa i 10 min för att sedan åka hela vägen tillbaka genom domsjö, byta buss för att sedan nästan missa busshållplatsen där jag skulle av. Snacka om att ha flyt. Det tog jag som ett tecken på att man inte ska åka buss så jag bad pappa hämta och skjusta hem mig sen. 

PLUS att sen när jag skulle gå från busshållplatsen hittade jag knappt till carola (emelies hem), även fast kampehallen är precis bakom och jag borde veta var hon bor vid det här laget. Jag har verkligen sämst lokalsinne!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja men du kom ju hit tillslut. ;) puss hjärtat :D

2010-03-24 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0