lördag

igår vare  mys med fd drillgruppen. lagade mat, såg film, snackade skit och myste. det var mycket längesen. se filmen orphan!! som nathalie också nämnde på sin blogg återupplivade vi lite minnen med svensk hiphop. hehe. Kärlek till nattis.......

typ vid tolv gick petra och jag ner till pappa och somnade till min avslappning. måste ha den när jag sover själv för att kunna sova typ :O den funkar verkligen, har aldrig lyssnat klart på  hela "avsnittet".

Vi klev upp tidigt imorse för att åka till petras suga där det var drillsvalutning. det var ashärligt väder och vi  satt ute hela dagen. åkte därifrån ungefär vid 4 och då hoppade jag av påvägen till stan hos tobias. hade saknat honom, trots att det bara var en dag sen vi sågs. kärlek <3

ikväll har vi tagit det lugnt och sett eurovision, det är sämst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0