Modevisningen

Igår var jag och carro som sagt och gjorde frillor på modedesign treornas modevisning. Det gick bra men dom flesta gjorde egna frisyrer. faktiskt lite synd att inte fler än 4 st ställer upp när vi blir tillfrågad om att hjälpa till..

Iallafall så fick vi sitta kvar och kolla på modevisningen och vi satt precis ovanför catwalken och det var bra för man såg alla bra. 

Fattar än en gång inte hur man kan sy själv och få det att se ut som vilket köpt plagg som helst. Hur bra som helst! 










Alla duktiga designers!
Sen har jag hört att treorna från förra årets modevisning var ännu bättre och då känns det synd att jag gick modell åt min syster och inte fick se för det här var skitbra!

Kommentarer
Postat av: Sis

Du kan ju få se min film. :)

2010-05-06 @ 12:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0