Onsdag

igår efter träningen åkte jag till tobias. det var inte tänkt att jag skulle åka dit eftersom jag hade träning så sent men det blev lite impuls. kunde inte låta bli <3
Så åkte med han och hans mamma in till stan vid sju eftersom han har praktik till sommarlovet typ. det är braa för då kommer jag upp och hinner piffa mig. hehe.

Nu ska jag iväg till nola, carro och jag har individuelltval där två gånger i veckan.
efter skolan blir det att åka till sund för att klippa nina och sen in till stan för att hjälpa till att göra frisyrerna till modedesigns modevisning som är ikväll.. efter ska jag upp till mamma för att hämta saker så jag kan börja packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0