babbelinlägg

Gud vad mycket inlägg det blev idag men det är för att jag har tråkigt. slut på allt tidsfördriv och körkortsböckerna tänker jag inte öppna fören imorgon klockan 07.00! Har helt allvarligt funderat på att åka till tobias och sova fastän inte han är hemma bara för att komma mig upp imorgon så tidigt (brukar bli väckt och åka med hans mamiii).

Hade tänkt sova tidigt ikväll men nu sitter jag istället med en godispåse och funderar på om det är smartare att duscha nu eller imorgon. Det känns som att det förmodligen blir idag, annars måste man ju liksom upp ännu tidigare. Har bestämt mig för att raka bort håret som jag sparat ut ca 1 cm från benen. Håret skulle nog må bra av en inpackning också!

Kollade också efter kläder i garderoben *Läs: kastade ut hela garderoben på golvet* och hittade några godingar. Outfit imorgon blir den varmaste koftan jag äger, ett par jeans, glasögon och uppsatt frisyr. man måste få vara slapp ibland också, längtar till vi är tillbaka på skolan så man får ha mjukisbrallor på dagarna. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0