Helgen

oj, nu var det jäkligt längesen jag skrev något.
Det har varit fullt upp som vanligt och då prioriteras annat.

Det var ju 200-dagars i fredags och det spårade lite.
Tror det blev lite många fishshotar för en del ;)
Men tror vi hade haft jäkligt kul om vi hade varit kvar.
Sov hos jessica och på lördagen var det kickoff med drillen som jag
och de andra tjejerna som var med på vm i norge fixade.
Var ju något seg!

På kvällen somnade jag och sov till 9 och sen åkte jag till tobias och hade myskväll med honom.
Och på söndagen tro det eller ej.. blev det jobb. För ovanlighetens skull!




Snygga tjejer som kom och fixade håret hos mig!
Och temat var alltså rock vs stureplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0