onsdag

Ligger i sängen nu helt jävla proppmätt. hittade lite subwaykakor i väskan sedan gårdagen som fick bli lite frukost. känner nu att det förmodligen blir en riktig frukost lite senare! hah

åkte in med Anna-lena till stan klockan 7. känner mig asdöd, det är sjukt jobbigt att kliva upp tidigt. spec om man har en pojkvän som är kvällspigg så man stannar uppe länge på kvällarna. USCHOCHFY på vädret också, typ snöstorm ju..

Iaf så ska vi till skolan idag igen för att träffa lärarna och ha lite svenska. Gabby skrev till mig på facebook och sa att madde var sjuk idag så hon skulle vara ensam på salongen=mycket att göra. SYND att vi skulle till skolan just idag säger jag. 
Nu ska jag fixa mig lite och sen äta en RIKTIG frukost! 

Kommentarer
Postat av: gaby

fick jobba helt ensam ja, tack så sjukt mycket elin! haha.

2010-11-12 @ 17:49:01
URL: http://somenfrisor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0