Onsdag

Hej på er! dagen har det gått jäkligt snabbt.  Efter min lunch kom jessica till salongen och färgade håret hos mig, hon blev så fin så! Drack ett antal koppar choklad och fick ett rejält snack.

När jag slutade gick jag till subway och träffade nathalie en stund. Köpte kaffe och en kaka var och satt och snackade innan hon skulle vidare på bion. Alltid lika roligt att träffa den flickan. Vi är så lika hon och jag, tycker och tänker samma saker. helt sjukt!

När jag kom hem blev jag sugen på ban&jerrys så jag tog bilen till kvantum och köpte. Föröskte få tag på jessica och se om hon ville ses ett tag men hon verkade ha annat för sig eftersom hon inte ville svara. Är så jäkla rastlös!
Nej, nu ska jag äta glassen och se paradise hotell på tv6play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0