Tisdag

Vaknde kvart i 10 imorse och jag skulle vara på praktiken 10, det blev en riktig slappdag kan man ju säga!
Gick och fixade en massa saker på lunchen. Bytte till nått abbonemang, köpte skor, strumpor och leggings och gick och piercade naveln. tredje gången gillt va! Nemen, den här gången blev jag faktiskt riktigt nöjd. den blev inte sne som den tidigare blivit och nu blev den riktigt långt in. najsnajs. Bytte också till en kortare stav i tungan när jag ändå var där.
Se blev det lite köp inför resan till helgen, vanliga nödvändiga saker.

Just, bakade havrekex med tobias moder och syster igårkväll och då blev jag assugen på baka lussekatter.
Någon som vill baka med mig? tror min karl strejkar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan baka :D

2010-12-13 @ 11:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0