djävulskap

Kom hem för typ en timme sen. Det har varit en helvetes dag! Det var konstant kö ut till dörren mellan typ 4 och 7. Fyfan säger jag bara! Tror säkert minst hälften av alla kunder var missnöjda över något idag. Så blir det när man har för lite personal på plats! Det är fan bara att hålla inne stressen och klistra på ett stort leende istället för att skrika högt som man egentligen helst vill.. Det var slut på sallad också så jag åkte och köpte när jag slutade.

Nu sitter jag i min säng och ska nog lägga mig och somna till oc. Det blir en lång dag imorgon, först en dubbel körlektion klockan 7, praktik 10- 7 och sedan träning 7 till 9 eller 10. Sen får jag äntligen träffa min älskling och ha honom för mig själv heeela tisdagen! love it<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0