Fredag

Och då var det redan fredag! Gud så snabbt veckorna rinner iväg. Igår stannade jag hemma från praktiken och samma idag. Tänkte att jag skulle kurera mig lite så jag blir frisk någon gång. Är något less på att vara sjuk efter ca 3 månader. Igår var tobias här så vi låg i sängen hela dagen och tog det lugnt. Nu ska jag sätta mig med lite körkortsteori, körkortet börjar närma sig nu!

Det känns helt underbart att ha mjukisbrallor. Har inte haft det sen praktiken började, inte ens på helgerna.

Kommentarer
Postat av: luffi

Gooförmidda!



Fredag idag och vem gillar inte fredagar!! =) Allt bra denna dag? Kram lilla Luffi

2010-10-15 @ 10:59:26
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0