Helgen

hello! Har inte riktigt orkat skriva något här, har typ varit helt off.

I lördags var tobias och jag hos jessica med vickan, clayton och andré och firade henne, finally eighteeeeeeeeeeen!! Vid 6 åkte vi allihopa till max och käkade och sen hem till mig och såg film. myyyyspys <3

I söndags bar det av mot sundsvall vid 11 för att se volbeat senare på kvällen. Fullt ös kan man säga, dom var helt klart bättre live! gick runt hela dagen på birsta och ikea och väntade in konserten. köpte årets första julklapp också. Hade sån jäkla tur att jag ens kunde följa med. skulle egntligen ha jobbat men hittade tillslut en som kunde ta mitt pass, tack kicki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0