Söndag

Då var det söndag igen, det känns som lördag tycker jag!

Var på halloweenfest igår med nathalie i bjästa. kom dit vid 7 så ungefär 10 åkte vi till gottne där simons klass hade fest. haha, på estetfesterna händer det alltid något! Underbart med folk som sitter och spelar olika instrument så man kan sjunga med. Åkte hem runt 2 och hoppade av hos tobias på vägen. Bra kväll trots allt.

Idag har det varit en riktigt degardag. Har legat i sängen och myst hela dagen till klockan 3 då jag skulle jobba.  Hade bara ett 4 timmarspass så det vra jäkligt skönt. Nu ska jag duscha och sen åka till tobias. hoppas på att han låter mig köpa godis också. haha.

För min del blir det jobb måndag och tisdag denna vecka, kanske även onsdag. Skulle egentligen ha lov hela veckan men eftersom vi har praktik hela hösten fick vi ta ut ledighetsdagarna när vi ville. 2 dagars extra ledighet ger faktiskt jäkligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0