Söndag

Vaknade 8 imorse. kan ni fatta, 8 på en söndag! Däckade till oc igårkväll kanske 10 så hade väl fått mina timmar sömn. haha. Kände mig full när jag vaknade imorse med kläderna på, sminket utsmetat i hela ansiktet och ögonen sved sönder. uscha. Har fortsatt med oc ¨nu och om en stund ska jag följa med mamma och mormor ut på äventyr och sedan väntar jobb till klockan 9. skulle egentligen inte jobba på hela helgen men kände att jag inte hade mycket annat att göra förutom träniingen som jag missar så jag tackade ja. om man tackar nej kanske man inte blir tillfrågad nästa gång så lika bra att ställa upp!
just ja, fixade så att jag ska på praktiken på måndag och vara ledig tisdag istället så får jag umgås med den bästa. För dom kommer tydligen hem på måndag kväll. Saknar dig gubben<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0