Fredag

Godmorgon! Tänk vad stor skillnad det blir av bara en timmes extra sömn. Åkte till tobias igår och sov där efter att vi hade ätit tårta hos mig och imorse halv 8 skulle vi skjutsa hans farmor till resecentret så klev upp ungefär då.

Nu ska jag duscha och sedan mot praktiken. Ska försöka smita in på apoteket och klaga lite på mina rengöringsprodukter för facet. Ni ska bara se.. Är det meningen att man ska ha finnar och blemmor överallt i hela ansiktet när man har riktiga produkter för sin hudtyp och inte använder någon foundation, puder, rouge, inte ens conceler?? Vet ju att det brukar ta ett tag innan huden vänjer sig men nu har jag fasen använt dom länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0