Måndag

Kom nyss hem från träningen. Värmde så gott som bara upp, stretchade och gjorde hörnövningar (förutom lite rullningar) för jag hade så jäkla ont i huvudet.
Nu känns det att det börjar bli höst och lite läskigt är det att gå hem själv i mörkret. Tur man har en drillstaven som "vapen" om någon skulle överfalla. hehe.
 
Det känns ungefär som att jag håller på gå under. Gör inget annat än jobbar känns det som.
I lördags var jag på praktiken mellan 10 och 3 och sedan direkt ner på bk.
Igår jobbade jag mellan 12 och 7. Åkte till tobias runt 10-11 och bara mös. Tur var det också att jag var ledig från praktiken idag!
Det kan vara skönt att bara vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0