tidsbrist

Sitter hos tobias nu helt ensam. Kom hit för ett tag sen efter att ha haft saw-maraton och nu är t iväg och hämtar hem bl a sina föräldrar.
Har inte orkat skrivit något här, eller rättare sagt har jag prioriterat annat kan man väl säga. sen är min dator kraschad också... Jävla virushelvete som inte vill bort!!
Iaf så bakade jag med jessica och vickan till min födelsedag i torsdags och i fredags klippte jag petra. sen har det bara varit jobb jobb och åter jobb.
Och på det ska jag förbi på praktiken imorgon mellan 12 och 4.
Nu ska jag gå ner och bädda ner mig i tobias säng och vänta på honom. najsnajs.

Just ja, beställde nytt lörhår för någon dag sedan då jag hade tråkigt på praktiken. Betsällde två tränsar så det blir rejält med hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0